2013. máj. 4.

Döntsd el mit fessek!

Elképzelés eredete:
Szóval az a nagy helyzet, hogy egyre kevesebb időm van "művészkedni", ezért célkitűzéseket kell tennem. Ugyanígy tettem nem mellesleg könyvek terén is, most éppen az évi 100 könyvet akarom elérni, mert még egyszer se voltam rá képes. A tavalyi siralmas teljesítményemet már túl is szárnyaltam, szóval egy hatalmas pacsit adok magamnak. Nálam eddig bevált ez az előre tervezés, szóval át kell ültetni más tevékenységekre is.

Festés.
Sok időbe telik.
Nekem nincs időm.

Jelenleg van egy félkész, virágos, vízfestékkel készülő festményem. Minél hamarabb sort kell keríteni a befejezésére, mert még ha nem is folyamatosan csinálom, van az a kényszeres érzésem, hogy ha félbehagyok valamit, abba minimum beleőrülök. Vagy, ha hetekkel, hónapokkal később újra hozzányúlok, garantáltan pocséknak fogom látni, és csak a hibákat fogom észrevenni benne. Voilá, ez a legjobb út arra, hogyan ne fessek több hétig.

A barátaim szabályosan lekomcsiztak, mert nekem ütemtervem van olvasásra. Most meg már festésre is lesz. Nagyszerű.

Szóval az lenne a nagy terv, hogy fogom a világ összes országát, és lefestem a jellegzetességeiket.

*tücsökciripelés*

Nem az unikumokat (pl Erős Pista, túrórudi), hanem ha például eszedbe jut egy országnév, akkor összességében melyek azok a helyszínek, amik a leginkább jellemzőek az adott helyre. Melyek azok, amik a legjobban kifejezik az ország hangulatát.
A legtöbb persze tájkép lenne, de mindig lehetnek kivételek. Fényképek alapján dolgozok.

Micsoda grandiózus ötlet. Csakhogy mindenki képben legyen, 196 ország van. Valószínűleg egész életemen keresztül csak ezeket kellene festenem.

De ez túl nagyszabású ötlet egyelőre, szóval inkább sorjában haladok, és Európával kellene csak kezdeni. ( nem diszkriminálom a többi kontinenst, csak ez a legkézenfekvőbb)
Időkorlátot felesleges megadnom, mert festés terén nagyon kiszámíthatatlan ez nekem. De mindenképpen igyekszek majd eleget tenni a várakozásoknak.


Ezért is szeretnélek felkérni titeket, hogy döntsétek el, melyik legyen az első tíz, amelyet lefessek. :)
Beérkezési sorrend alapján.
Nincs protekciója senkinek.
Ha kérhetném írjatok oda egy keresztnevet vagy felhasználónevet is, hogy betudjalak azonosítani titeket. :)

Kritérium:

  • szigorúan csak Európa!
  • egy ember csak egyet mondjon!


(Magyarország tabu, az egyetlen kivétel, az lesz az utolsó, igen, talán a százkilencvenhatodik!)


Ugye, milyen szép?


Javaslatokat lehet ide, Molyon, és email címen is küldeni. Legyen nyílt titok a sorrend.
Előre is köszönöm. :)

Email cím: galanett666@hotmail.com                
(nem voltam sátánista, csak ezt biztos nem felejtem el)

5 megjegyzés:

Magnolia írta...

Én egyértelműen Skóciára voksolnék. Imádom :)

Avely írta...

Oké, az lesz a harmadik. :)

Lamia írta...

Franciaország

Charming írta...

Svédország (:

Avely írta...

Feljegyeztem. :)

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...