2011. jún. 14.

Fenyőtobozok (festmény)

Íme


 Végre készen lettem.
Sokkal több mint 50 órán át dolgoztam rajta, a vége felé már sokkal nagyobb kedvvel. Hú az elején, hogy gyűlöltem ezt csinálni...sokkal nehezebb elkezdeni a dolgokat, mint véghez vinni.:D
Ezt is fényképről csináltam (mazochista lélek feltámadt). Erről most nem sok mindent tudok mondani. :D
A kedvenc részem a bal alsó sarokban lévő toboz,(és a bal felső sarokban lévő) szerintem az lett a legjobb. Gondolom látszik, hogy jobb oldalon kezdtem az egészet, ott fogalmam sem volt, milyen festési technikát használjak. :D
Akrilfestéket és vízfestéket használtam. (szegény vízfestékem R.I.P)Tudom, hogy sokan nem igazán értékelik a csendéleteket és a tájképeket, de ebbe már kezdek beletörődni. Ez akkor sem változtat azon, hogy nem fogok portrékat festegetni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...